Известие

Collapse
No announcement yet.

Относно тежестите за баланс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Относно тежестите за баланс

    Здравейте колеги , преди няколко дена дочух ,че нашите гтв-та имали някакви си тежести за баланс ,някой има ли си на идея какви са тези тежести колко горе долу тежат и каде точно се намират.

  • #2
    Aз освен за акумулатора, който е отзад, за друга тежест не се сещам.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

    Comment


    • #3
      колега да неговориш за балансиращите валове ?
      ALFA ROMEO 156 2.0TS

      Comment


      • #4
        Доколкото знам на Спайдер има противотежест под заден десен калник. Дали я има при gtv не знам.
        GTV

        Comment


        • #5
          Да не имаш предвид тежести,които увеличават масата на купето за да е по-стабилно???
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
            Да не имаш предвид тежести,които увеличават масата на купето за да е по-стабилно???
            Аз така разбрах въпроса на колегата. Ако GTV има с удоволствие бих ги свалил, да й е леко на душичката Имам си газова да й тежи при високи скорости...
            GTV

            Comment


            • #7
              Я сега да помислим - за да са ги сложили сигрно има причина. Ако ги махнем какво ли ще стане?
              няма вече Алфи, няма вече тръпка...

              Comment


              • #8
                Ами незнам , а попринцип има ли или са митове и легенди това

                Comment


                • #9
                  Щом това малко купе тежи 1400кг, значи със сигурност има нещо за по добър баланс.
                  ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                  Comment


                  • #10
                    Спайдъра има една доста сериозна "гира" отзад вдясно. За GTV незнам, но най-лесния начин е да хвърлите едно око отдолу.

                    Comment


                    • #11
                      Aми аз като съм гледал, не съм забелязал нищо.
                      Ако "гирата" на Spider-a e oтдясно, ме навежда на мисълта, че е там, вместо акумулатора, който е отпред - така ли е?
                      Защото на GTV знаем къде е акумулатора - отзад, вдясно.
                      Alfa Romeo 166 3.0 V6
                      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                      Comment


                      • #12
                        Дали тежи много защото има разни "гири", дъмбели, пудовки и т.н., или защото всичко в колата е усилено и е от двойно и тройно по-дебела стомана на места в сравнение с друга не-спортна кола, вие как мислите..?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Дали тежи много защото има разни "гири", дъмбели, пудовки и т.н., или защото всичко в колата е усилено и е от двойно и тройно по-дебела стомана на места в сравнение с друга не-спортна кола, вие как мислите..?
                          Aз мисля, че е заради това, което си изброил за усилената част и стоманата. Когато ме удариха, след това лично видях - колата е като малък танк.
                          Това сигурно е направено за да не се гъне по завоите, ама теглото си е недостатък.
                          Alfa Romeo 166 3.0 V6
                          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                          Comment


                          • #14
                            Наистина е недостатък , трябваше да търся някое ГТВ с по сериозен двигател

                            Comment


                            • #15
                              Теглото е перфектно - пауъра е в недостиг

                              Comment

                              Working...
                              X